Řetězec OREA HOTELS optimalizoval prodej na internetu

Datum: 21.1.2010
Největší český hotelový řetězec OREA HOTELS prodává své služby od roku 2008 originálním způsobem – na své microsite www.tenpravydarek.cz nabízí pobyty, ubytování, zážitkovou gastronomii, wellness či sportovní zážitky formou dárku, který mohou návštěvníci koupit svým blízkým.

Ten Pravý DárekNa podzim 2009  provedla  agentura MEDIA FACTORY optimalizaci internetového prodeje a výsledkem je trojnásobně vyšší relevantní návštěvnost webu. S nárůstem návštěvníků vzrostly adekvátně také konverze, tedy uskutečněné prodeje.

Projekt Ten-pravý-dárek.cz postavila MEDIA FACTORY pro OREA HOTELS již v roce 2008. Stránky si rychle našly své uživatele i fanoušky. Během roku provozu byl web systematicky monitorován a podrobován uživatelským analýzám, na jejichž základě byly provedeny na podzim roku 2009 promyšlené změny a optimalizace. "Soustředili jsme se především na použitelnost webu a další prvky, které vyplynuly z poznatků o chování návštěvníků stránek. Zde se jako velká a nezastupitelná výhoda ukázala dlouhodobá spolupráce na projektu, díky níž jsme měli k dispozici komplexní informace, ze kterých jsme mohli vycházet," říká Tomáš Klečka, Senior Project Manager agentury MEDIA FACTORY.

A jaký byl výsledek realizovaných úprav? Na to odpovídá Vojtěch Probošt, e-Marketing Manager společnosti OREA HOTELS: "Z tohoto pohledu můžeme být velice spokojeni. Změny se projevily markantně a takřka okamžitě. Podařilo se navýšit relevantní návštěvnost webu na přibližně trojnásobek, adekvátně narostly i konverze, tedy uskutečněné prodeje. Tyto a i množství dalších parametrů jednoznačně potvrzují, že došlo k výraznému zlepšení celého konceptu a naši zákazníci to dokázali ocenit." 

zdroj: Asociace.biz