Z dopisů našich hostů

Citujeme z dopisů, které jsme obdrželi od našich Vážených hostů:

Vážený pane Novotný,

dovolte, abych Vám jménem svým, našeho majitele pana Dragouna a všech hostí, kteří byli  pod jménem naší firmy Eutit ubytováni v hotelu Horizont ve dnech 31.1.2014 - 02.2.2014, vyjádřil tu nejvyšší možnou spokojenost.
Kvalita služeb, wellness areál a zejména ochota personálu je na úrovni hotelů daleko vyšších standardů. Jako organizátor a zástupce naší firmy jsem jednal nejvíce s personálem recepce, baru, restaurace a slečnou Evou Markovou. Vždy jsem byl velmi spokojen, zejména jakékoli jednání se slečnou Markovou, slečnou Monikou v baru a panem Lubošem v restauraci bylo velice příjemné.
Vstřícnost, ochota a zejména profesionalita těchto lidí dělají hotelu jen to nejlepší jméno. Rovněž chci poděkovat Vám za Váši ochotu a skvělý přístup při řešení našich požadavků. Vzhledem k těmto velice pozitivním a hlavně již ověřeným zkušenostem naše firma bude využívat a doporučovat služeb vašich zařízení i v příštích letech.

S pozdravem,

Robert Kostolány
vedoucí manager obchodu


Dobrý den,

tímto dopisem bych rád složil pochvalu na Váš OREA WELLNESS HOTEL HORIZONT. Náhodně jsem na Váš hotel narazil a strávil u Vás s přítelkyní víkend. Krásné prostředí, příjemný hotel, výborné jídlo a v neposlední řadě velice ochotný a milý personál celého hotelu. Tímto bych chtěl věnovat pochvalu obsluze ve Vaší restauraci ,celý kolektiv fungoval na 100% a pod vedením p. Zdeny Larvové (toto jméno mi uvízlo v paměti hlavně díky jejímu profesionálnímu přístupu k práci, skvělé náladě a příjemnému vystupování k hostům). Stejná pochvala patří i její kolegyni, u které si nejsem jist jejím přesným  jménem. Druhý příjemný večer ve Vašem hotelu jsme se rozhodli strávit v LOBBY baru, barmanka jménem Andrea nám zde namíchala koktejl přesně podle našich představ a očekávání, celý večer se o nás i naši zábavu postarala na výbornou. Její pozitivní nálada a chuť do práce, v nás vyvolala opravdu příjemný pocit. Celkově jsme u Vás byli velice spokojeni a náš opravdu nemalý dík patří právě zmiňovanému personálu, pobyt u Vás v nás zanechal krásné vzpomínky a těšíme se na další návštěvu Vašeho hotelu.

S pozdravem
D.N.


Jsme velmi spokojení. Pokračujte nedále v tak kvalitních službách, jaké poskytujete! Hotel Sklář je krásný, výhled jsme měli krásný, služby vynikající. Pobyt jsme si velmi užili.
V.T.


Rádi bychom ještě jednou poděkovali za příjemně strávený pobyt v hotelu Iris v Pavlově. Prostředí hotelu je velice příjemné, stejně tak personál. Naše díky patří speciálně slečně/mladé paní recepční, pokojové službě a obsluze restaurace. Přejeme vám i nadále mnoho spokojených hostů.
M. & P.S.


Do ČR, kde jsem se narodil a vyrůstal, jezdím s rodinou rád na dovolenou a vždy se ubytujeme v dobrém hotelu. Je to ale poprvé, kdy kvalita nabídnutých služeb odpovídá ceně! Kvalita použitých materiálů při renovaci hotelu Monty je na české poměry přímo neprecedentní! O velikosti a vybavení pokojů se ani nebavím! Přístup zaměstnanců k zákazníkům je na špičkové úrovni. Slabou stránkou hotelu je velice průměrná prezentace snídaně a absence kvalitních čerstvých ovocných džusů. I pokoje na masáže by mohly být větší! Velice rádi se vrátíme!
Ch. K., Nizozemí


Chceme Vám spolu s manželkou touto cestou upřímně vyjádřit poděkování za lázeňský pobyt a služby ve vašem Hotelu Palace Zvon. Ano, šest dní strávených ve Vašem hotelovém zařízení, včetně dobře vybaveném balneoprovozu, nám lidem v našem důchodovém věku, bylo nejen potěšením, ale i balzámem na těle i duši. Spokojenost. Také chceme spokojenost vyjádřit stejně, pokud se týká stravování. Naše každodenní snídaně a večeře byly rovněž ke spokojenosti až na malou výtku. Vzhledem k velkému počtu hostů ve Vašem zařízení, nebylo vždy volné místo při stolování. I toto se ale obešlo jen s malou trpělivostí čekání a vše bylo zase zdárně překonáno. Chceme také zmínit spokojenost s recepcí, ano ochota a zdvořilost tady nikdy nechyběla. Také pokojské pracovnice vstřícné, ochotné nám vždy vyhovět. Balneoprovoz, rovněž spokojenost, byla vidět profesionalita, zkušenost, vzájemná komunikace, která nám zpříjemňovala léčebné procedury. Závěrem naší krátké e-mailové zprávy Vám přejeme nadále stejně spokojené klienty - hosty, jako jsme byli my, manželé L.


Jsem pravidelná posluchačka vysílání Českého rozhlasu 2 Praha, které se mi líbí. Občas se zapojím i do některých soutěžích. Mimo jiné se mi podařilo v pořadu „Rozhlas u plotny“ získat v únoru letošního roku výhru- sponzorský dar od České centrály cestovního ruchu v hodnotě 1000 Kč na pohoštění v Moravské Chalupě v Brně Křížkovského 47. Společně s manželem a vnoučaty 9 a 6 let jsme si udělali výlet Pendolinem do Brna a spojili prohlídku tohoto města s příjemným posezením a občerstvením v Moravské Chalupě. Jaké nás však čekalo překvapení? Zařízení mělo v době oběda zavřeno a provozní dobu až od 16 hodin a současně změnilo provozovatele. Situace prekérní, když zvážíme, že jsme měli zpáteční jízdenky do Prahy zakoupené na 16.35 hodin.
Nakonec všechno dopadlo nad očekávání dobře. Nový nájemce Moravské Chalupy nás odkázal na původního provozovatele OREA Hotel Voroněž I, kde se nás ochotně ujali v recepci hotelu a později vedoucí stravovacího úseku pan Jiří Illek. Pohoštění proběhlo v Hotelu Voroněž I k naší úplné spokojenosti. Chci poděkovat za profesionální přístup zaměstnanců zařízení OREA Hotelu Voroněž I v Brně a operativní vyřešení nepříjemné situace.
D.S.


Ráda bych poděkovala za naprosto dokonalé služby. Strávili jsme víkend v hotelu Devět Skal Milovy. Nic zde není problém, naprosto profesionální a lidsky velmi milé chování personálu. Nádherná lokalita, nespočet možností k vycházkám i cyklistice. Přejeme vaší společnosti hodně úspěchů a ve všech hotelích takový personál, jaký máte v Milovech.
I.H.


Dovolte nám, abychom alespoň touto formou vyjádřili dík a spokojenost se službami, které se nám dostalo v průběhu našeho pobytu v Hotelu Horal ve Špindlerově mlýně. Ve dnech 25.-27.2.2011 jsme se rozhodli na krátko se oprostit od všedních povinností a strávit víkend s lyžováním, s využitím ubytování v hotelu Horal skupiny Orea. Chtěli bychom tímto poděkovat především p. Romanu Kohoutovi, který v daném období obsluhoval v restauraci Panorama. Po našem pobytu jsme přesvědčeni, že je to člověk na svém místě. Vždy milý, nevtíravý a přesto všímavý, s inteligentní konverzací i humorem. S klienty hovoří vřele a alespoň my jsme měli pocit, že je tam skutečně pro nás. Navíc, samotná obsluha byla na velmi dobré úrovni a splňovala požadavky velmi dobré restaurace. Jídelní lístek přiměřeně obsáhlý, kvalita jídel odpovídající. Současně kromě servisu, tak jak se očekává v dobré restauraci, pan Kohout má i velmi dobrý přehled z oblasti vinařství a i přes naši náklonnost k určitým typům vína nás dokázal přesvědčit, že jím nabízené druhy vína se k danému pokrmu přesně hodí. Ani jednou jsme jeho doporučení nelitovali. I ostatní obsluha a personál byli v pořádku. Doufáme, že náš názor pomůže v dalším směřování daného zařízení a že pan Kohout bude i do budoucna určitým vzorem pro péči o klienty.
MUDr. V.S., JUDr. M.S.


Vrátili jsme se z pobytu v hotelu Sklář v rámci akce "Senzační prázdniny". Byli jsme u Vás pouze tři dny, které nám úplně "veskrz" propršely. Přesto musím napsat, že jsme u Vás byli opravdu moc spokojeni. Neuvěřitelný pořádek všude, příjemný personál. Velkou pochvalu zaslouží Vaši kuchaři, jídla byla opravdu perfektní, vždycky dostatečné množství ve všech sortimentech. Paní pokojská nám uklízela pokoj opravdu denně a perfektně a v neposlední řadě musíme poděkovat paní Kateřině na rezervačním oddělení, která vždy velmi rychle reagovala na naše poptávky i problémy, které jsme měli před odjezdem k Vám.
Jsme dva důchodci, z důchodů "sponzorujeme" nezaměstnanou dceru, vnuka na studiích a babičku v Domově pro seniory. Přesto věřím, že se nám zase podaří ušetřit na dovolenou u Vás. Nebudou to samozřejmě akce jako Silvestr nebo Vánoce, ale určitě zase objevíme nějaký balíček, který bude vyhovovat našim finančním možnostem a zase rádi přijedeme k Vám nabrát nové síly k řešení našich dalších problémů.Doufáme, že nám i zdraví ještě nějaký čas bude sloužit tak, aby se nám to podařilo. Ještě jednou děkujeme za péči a pokud je možno, vyslovte naše poděkování a uznání i Vašemu personálu.
Mějte se pěkně, ať se Vámi nadále daří.


Ráda bych Vám touto cestou poděkovala za krásný zážitek na akci ABBA night, kterou jste začátkem listopadu uspořádali pro partneryv hotelu Pyramida. Bylo to jednoduše perfektní, od bezchybné organizace až po velmi příjemnou atmosféru a profesionální jednání.

K. V., referent - Česká pojišťovna a.s.


Chtěl bych touto cestou pochválit personál vašeho Wellness Hotelu Horizont na Šumavě. Například pan recepční Jaroslav Kaplan se nám maximálně věnoval tak jako číšníci, stejně tak personál v sekci Welness. Pobyt ve vašem hotelu jsme si s přítelkyní maximálně užili. Měli jsme možnost navštívit vaše příjemně a vkusně zařízené welnes centrum a i okolí hotelu bylo příjemné. Sice jsme u vás strávili jedinou noc, ale stálo to za to a i ceny byly velmi přívětivé. Závěrem chci jen napsat že kontakt na vás sem našel na džusech v hypermarketu. Určitě vás doporučím svým známým a kamarádům.
J.P.


Chtěl bych celému kolektivu zaměstnanců Vašeho hotelu Voroněž 1 za sebe i celé reprezentační družstvo v basketbalu žen poděkovat za vytvoření vynikajících podmínek v rámci přípravy na letošní Mistrovství světa. Velice si ceníme Vaší maximální snahy o vytvoření domácího klimatu a přátelské atmosféry. Ochotně budeme na Váš hotel předávat kladné reference a doporučovat jej pro další sportovní či společenské akce. Nastane-li vhodná příležitost, velmi rádi Vašich služeb opět využijeme. Nepochybně si můžete i Vy připsat svůj podíl na letošním mimořádném stříbrném
úspěchu reprezentačního družstva žen.


Dobrý den, navštívil jsem Váš hotel Orea Horizont v Železné Rudě a byl jsem nadmíru spokojen. Uchvátil mě pohled z pokoje na nedozírné lesy, ale i celkově služby v hotelu byly po všech stránkách vynikající. Bohužel mi nevyšel čas navštívit wellness studio, tak asi budu muset si udělat výlet ještě 1x, škoda, že z Brna je to taková dlouhá štreka! Nashledanou.
J.Z, Brno


Vážení, ráda bych Vám touto cestou sdělila, že jsem minulý týden strávila mimořádnou dovolenou v Orea hotelu Špičák. Protože jsem celiak a tudíž musím držet přísnou bezlepkovou dietu, měla jsem trochu obavy, jak se budu celý týden v hotelu stravovat, moje zkušenosti z různých hotelů a restaurací (i v zahraničí) jsou různé. Moje obavy však byly zcela zbytečné. V hotelu jsem se setkala s mimořádným pochopením a vstřícností ze strany obsluhujícího personálu a především kuchaře pana Pavla Brokeše. Mnohokrát děkuji!!! Jelikož jsem členkou různých  sdružení celiaků v ČR, dovolím si tuto svoji velmi pozitivní zkušenost se stravováním v hotelu Špičák předat dalším lidem odkázaným na bezlepkovou dietu, kteří jistě též rádi navštíví Váš hotel. Ještě jednou děkuji.
D.Š.


Opět jsem byla na dovolené v OREA Hotelu Horal. V tomto hotelu jsem byla na dovolené již 5x. Získala jsem zajímavou a pro mě velice důležitou zkušenost. Jsem tam pokaždé velice spokojena. Veškerý personál počínaje recepcí, přes restauraci, kuchyni až po bazén a masáže, je skvělý.
Jsem důchodkyně a tím víc mě těší, že tak mladí lidé jsou ke mně pozorní, milí, zkrátka a dobře se chovají jako opravdoví profesionálové. Tímto jim chci poděkovat a opět se do hotelu Horal ráda vrátím.
J. F., Chřibská


Dovolte mi, abych touto cestou vyjádřil jménem svým a jménem Sekce pro předsednictví ČR v Radě EU upřímné poděkování Vám a hotelu Voroněž za poskytnutí kompletních cateringových služeb, které podstatně přispěly k zajištění velmi úspěšné organizace Neformálního zasedání ministrů zemědělství zemí EU organizovaného v rámci předsednictví ČR v Radě EU ve dnech 31.května 2009-2.června 2009.
Vaše společnost poskytla organizátorům českého předsednictví vysoce kvalitní služby, které dodaly zasedání mimořádnou prestiž a atmosféru. Za organizátory Vám tímto vyslovuji vysoké uznání za bezproblémový průběh zasedání, jak po stránce vysokého standardu poskytovaných služeb, tak i profesionálního přístupu Vašich zaměstnanců.
Česká republika byla teprve druhou zemí z nově přistoupivších do Evropské unie, která předsedala Radě EU, a bylo nám ctí při tom s Vaší společností spolupracovat. Doufáme, že i Vy jste byli s výsledkem této spolupráce spokojeni a přejeme Vám mnoho úspěchů ve Vaší práci.
Š. F., Ministr pro evropské záležitosti


Dovolte mi abychom Vám vyjádřily poděkovaní za příjemně prožitý víkend ve Vašem hotelu Iris. Jednalo se o "dámský víkend" a opravdu jsem byly spokojeny a to po všech stránkách (krásné ubytování, příjemný personál a skvělá kuchyně). Už teď zcela jistě víme že se k Vám budeme rády vracet.
Z. S. a L. P.


Vážený pane generální řediteli, rádi bychom touto cestou poděkovali všem pracovníkům OREA HOTELS, kteří se podíleli na organizaci neformálního setkání členů a přátel Kanadské obchodní komory v ČR v ORES Hotelu Pyramida. Večer proběhl ve velmi příjemné atmosféře, ke které nesporně přispěla i připravená ochutnávka specialit české kuchyně. Věříme proto, že mnozí účastníci se budou do OH Pyramida rádi vracet.
Přítomnost zástupců několika složek Vaší společnosti nabídla příležitost pohovořit si o budoucí spolupráci a o konkrétních možnostech, které komora poskytuje svým členům pro prezentaci poznatků z oblasti jejich podnikání a rozsahu svých služeb. Těšíme se, že se při rozvíjení našich kontaktů budeme opět setkávat i s Vámi.
S přátelským pozdravem, Ing. P.F., prezident komory a PhDr. A.B.,výkonná ředitelka


Dnes jsme se vrátili z týdenního vánočního pobytu v hotelu Horal v Krkonoších. Chtěla bych vyjádřit upřímnou pochvalu za služby, ubytování, celkový profesionální přístup a především vynikající bufet. Už jsme byli víckrát nejen na vánočním pobytu, ale předčili jste naše očekávání, ihned na hotelu já/ač musím do získání karty Orea ještě doplnit 3 noci/tak i můj partner jsme vyplnili dotazník na získání věrnostní karty Orea a určitě rádi využijeme dalších nabídek, obzvláštˇ, pokud budou mít podobnou kvalitu. Ještě jednou poděkování zaměstnancům hotelu Horal.
A. Z., Náchod


Uzavřeli jsme Světové technické fórum WTF 2009, které jsme pořádali ve Vašem hotelu Voroněž a rádi Vám touto formou předáváme velmi dobré hodnocení našeho klienta, které se netýká jen naší práce, ale velkou měrou také Vašeho nasazení a práce Vašich kolegů. Se službami Vašeho hotelu byl náš klient velmi spokojen a předpokládáme, že bude hotel Voroněž žádat i pro další akce. Jediný negativní ohlas, který jsme zaznamenali, je chybějící wellness centrum, které je již dnes u velkých kongresový hotelů nezbytností a kongresová klientela je vyžaduje. Věříme, že i tento jediný nedostatek Váš hotel v krátké době odstraní. Dovolte mi, abych Vám a Vašim spolupracovníkům ještě jednou touto cestou poděkovala za spolupráci a budeme se těšit na další akce, které společně uspořádáme ve Vašem hotelu.

Mgr. I. T., jednatelka TA - Service


Několik posledních dnů jsem trávila v jednom z hotelů, které patří do Vaší kompetence. A protože se mi tam líbilo a ráda si hraju se slovíčky, i když už mi rozhodně není žádných _náct ani _cet, posílám je i Vám. Váš personál jsem chválila hned na místě, ale i Vy byste měl být informován, jak to funguje.

takže:
Hotel Monty

Hotel Monty, to je krása,
jen nakoukneš srdce jásá
Všechno je pod zastřešením
a toho si velmi cením.

Bazén, koupel nebo masáž,
objednáš si a pak jásáš
Nikam ven jít nemusíš
I tak to všechno okusíš

A když chceš jít do města
je tu nejedna cesta
Copak dolů, to jde lehce
do kopce se potom nechce

Však té trošce sportování
se nakonec neubráním
Při vidině dobré stravy
zjistím, že mě ten sport baví.

Na něco jsem zapomněla?
Vybavenost je tu skvělá
Internet je tady k mání
i prameny k ochutnání.

Už není co dodat, zkrátka
žádné kouzlo ni pohádka
Je to prostě skutečnost
a teď rýmů bylo dost.

S pobytem jsem byla velmi spokojená, bohužel musela jsem odjet o den dříve z důvodu angíny, co mě přepadla. Ale určitě na těch pár dní budu vzpomínat a třeba se i vrátím. Ještě jednou pochvala pro všechny, se kterými jsem se u Vás setkala a to v kterékoliv funkci.
Přeji Vám krásný den a aby se dařila práce celého Vašeho kolektivu a zákazníci byli stejně spokojení jako já. I když vím, že všem se zavděčit vždy nelze, ale ať je těch nespokojených co nejméně.
E. N., spokojená klientka


Dovolte mi, abych Vám jménem Ministerstva práce a sociálních věcí ČR vyjádřil poděkování za výbornou spolupráci při přípravě a realizace akcí, které se konaly v hotelu Pyramida v rámci půlročního předsednictví ČR v Radě EU. Organizace českého předsednictví byla velkou výzvou, kterou nebylo možné zvládnout bez úsilí a tvrdé práce všech zainteresovaných. Mé poděkování patří proto všem zaměstnancům hotelu Pyramida, kteří se velmi ochotně a s velkou profesionalitou podíleli na přípravě a realizaci akcí a přispěli tak k jejich hladkému průběhu.
Mgr. M.S., náměstek Ministra pro evropské záležitosti


Děkuji Vám za e-mailing nabídek a jsem rád, že na mě nezapomínáte. Jednu z minulých jsem předal známým a ti navštívili Hotel Sklář. Přijeli zpět nadšeni a nesmírně spokojeni. Tak opět mezi pár svých známých přepošlu Vaše nabídky. Mějte se moc pěkně a ještě jednou děkuji.

V. K.


Vážená infolinko, děkuji za perfektní odpověď a přeji hodně spokojených klientů OREA HOTELS, mezi které se řadím i já. A ode dneška nedám na Společnost OREA HOTELS dopustit.
Mgr. V. H., tisková mluvčí Muzeum Hl. m. Prahy


Strávil jsem tento víkend se ženou v Jižních Čechách, v hotelu OREA Concertino. Domníval jsem se, že skvělé jarní počasí bude pro nás výborným relaxem. Mýlil jsem se. V rámci brilantního marketingu hotelu Concertino jsem si také užil nejen "Romantického programu", ale i Vámi prosazovaných standardů vysoké kvality v gastronomii. Máte v jižních Čechách skvělý tým! Přeji Vám ve Vaší práci úspěch!
J. Š., Mobility Club Praha


Vážený pane generální řediteli, posílám vřelé poděkování za servis v hotelu Monty, na vysoké kvalitní úrovni, a nesmírně si vážím jejich přijetí a spolupráce během našeho víkendového pobytu v rámci FAMTrip Bohemia EU Planners (spa, wellness, relax) . Všech 5 belgických, švédských a polských účastnic ocenilo, jak příjemně strávily pobyt v hotelu Monty, včetně lázeňských procedur. Ještě jednou děkuji pí Pudilové a jejím spolupracovníkům za příjemné dny, a Vám přeji hodně úspěšných dnů s takovýmto kolektivem Orea, s jakým jsem se v hotelu Monty setkala.
PhDr. V. R., jednatel společnosti Bohemia EU Planners s.r.o


Právě jsem skončila 8 denní ozdravný pobyt ve Vašem hotelu Palace Zvon. Byl to skvělý týden! Chtěla bych moc poděkovat všemu personálu – od pokojských přes recepci až po provozní, obsluze v jídelně a samozřejmě všem zaměstnancům kuchyně. Setkala jsem se jen s vlídností, obětavostí a snahou vyjít vstříc hostům. Uznání a dík si zaslouží i pracovníci Balnea. Velmi si cením i toho, že všechny léčebné procedury se nachází přímo v hotelu. Budu-li si někdy v budoucnu objednávat lázeňský pobyt, budou to vždy Mariánské Lázně a zcela určitě hotel Palace Zvon. Ještě jednou upřímný dík všem zaměstnancům hotelu za jejich příkladný vztah k hostům. Přeji všem pevné zdraví a nervy.
K. V., Praha 6 - Řepy


Děkuji Vám za nabídky, které mi posíláte na můj e-mail. Jsem rád, že na mě nezapomínáte. Jednu z minulých jsem předal známým a ti navštívili OREA Vital Hotel Sklář. Přijeli zpět nadšeni a nesmírně spokojeni. Tak opět mezi pár svých známých přepošlu Vaše aktuální nabídky. Mějte se moc pěkně a ještě jednou děkuji. S pozdravem.
03/09 - V.K.


Vážení obchodní přátelé, dovolte mi tímto dopisem vyjádřit pocity a popsat reálný průběh konference Microsoft Technet konané 9.3.2009 ve Vašem hotelu OREA Hotel Voroněž I.
S jednáním podobným, jaké jsem zažil ve Vašem hotelu, jsem se zatím mnohokrát nesetkal. Děkuji tímto celému zúčastněnému managementu za bezchybnou, rychlou a velmi efektivní přípravu nabídek, kalkulací  a pomocnou ruku při přípravě celé akce.
S vlastní produkcí bych svou radost ze spolupráce směřoval nejen na techniky, kteří svým perfektním přístupem pomohli při řešení nastalých situací, ale i pracovníky recepce a dalších středisek, kteří naše nastalé požadavky řešili s naprostou prioritou a zdáním samozřejmosti.
Úspěch celé akce citelně podpořilo oddělení F&B, které potvrdilo všechna předchozí ujištění o předpokládaném průběhu akce a pracovním nasazením všeho interesovaného personálu dokázalo svou profesionalitu i v nestandardních situacích.
Závěrem mohu jen dodat, že obecně se pozitivní reference z konaných akcí šíří sice pomaleji než ty negativní, nicméně jsou mnohem trvalejší a já je v případě této akce budu tlumočit všem svým obchodním partnerům a na další spolupráci s Vámi se budu opravdu těšit.
S přáním pěkného dne a mnoha spokojených klientů.
03/09 - M.L., Praha, My Own Solution


Ve dnech 22. - 27.2 jsem navštívila OREA Hotel Palace Zvon. Jsem člověk, který už hodně procestoval a navštívil už nějaké to zařízení. Zde musím konstatovat, že na pobyt ve Vašem hotelu budu určitě ještě dlouho v dobrém vzpomínat. Byla jsem maximálně spokojená. Velkým překvapením na dnešní dobu byla vstřícnost, ochota a lidský přístup celého personálu. Prosím Vás, vyřiďte všem zaměstnancům Vašeho zařízení (v gastronomii, na recepci, v balenu, pokojským) moje velké díky a srdečný pozdrav z Moravy. V případě, že se ještě někdy rozhodnu navštívit Mariánské Lázně, určitě Vás oslovím.
02/09 - Ing. M.Z.


Chtěla bych Vám poděkovat za krásnou dovolenou, kterou jsme strávili v OREA Wellness Hotelu Horizont na Šumavě.Od Vaší společnosti nám přišel poukaz, který jsme využili v tomto hotelu. V hotelu Horizont jsme byli s manželem v roce 1998, tedy jsme se vrátili po 10 letech. Musíme poděkovat především personálu, který se o nás staral v restauraci, protože byl prostě skvělý, také paní šéfkuchařce, která nešetřila nikdy svými úsměvy a nikdy nezapomněla pozdravit. Dále chceme poděkovat obsluze Wellnes a rehabilitaci. Jejich přístup byl opravdu profesionální.Chtěli jsme se podělit o skutečnost, že jsme strávili pohádkový týden v báječné přírodě jen díky Vám.
S. M. s rodinou


Dovolte mi, abych Vám vyjádřil poděkování za Váš osobní přístup a osobní nasazení při organizaci zajištění mezinárodní konference Cardforum 2008, která se uskutečnila ve dnech 24.-26.11.2008 ve Vámi řízeném OREA Hotelu Monty. Poděkování dále patří zejména Ivě Růžičkové, která nesla velkou tíhu realizace našich požadavků pro zajištění akce.
Nemohu opomenout vyjádřit poděkování i ostatnímu personálu hotelu, ať už by se jednalo o děvčata na recepci či Petra, Lenku a Václava v kavárně. Zvláštní poděkování patří personálu v kuchyni a všem, kteří se starali o pohodlí cca 150 účastníků konference z 9 zemí Evropy.
Díky Vašemu osobnímu přispění a díky nasazení kolektivu, který řídíte, proběhla konference Cardforum 2008 ve velmi přátelském duchu a s vynikající kvalitou poskytnutých služeb.
11/08 - R. K., předseda Sdružení pro bankovní karty a organizátor konference


Dobrý den, ve dnech 26.9. až 3.10.2008 jsme ve spolupráci s dalšími dodavateli ve vašem OREA Hotelu Horizont organizovali rozsáhlou konferenci pro bezmála 700 zaměstnanců společnosti ČEZ Zákaznické služby.
Dovolte, abych Vám jménem svým i našeho spokojeného zákazníka, poděkovala za výbornou přípravu náročné akce, velmi příjemný a osobní přístup veškerého personálu k hostům, skvělou kuchyni, vynikající služby wellness a ochotu reagovat na změny pod velmi dobrým vedením pana ředitele Mautnera.
Jako výraz spokojenosti se Manager Kvality našeho zákazníka rozhodl vystavit hotelu Horizont jako referenci Certifikát kvality zákaznické spokojenosti, který zasíláme poštou k rukám pana Mautnera.
Přeji mnoho dalších úspěchů.
10/08 - R.C., jednatelka Core Questions s.r.o.


V posledních čtyřech dnech jsme užívali služeb vašeho hotelu Bohemia a rádi bychom vám touto cestou vyjádřili poděkování. Okouzlilo nás nejen kultivované a luxusní prostředí, ale také personál, který byl na všech úrovních vždy velmi milý, komunikativní a úslužný. Rádi bychom potkávali podobné služby i jinde (na poštách, úřadech atd.) Ještě jednou díky a držíme palce.
manželé U., Praha


Dobrý den na Šumavu, chtěla bych vám ještě jednou poděkovat za perfektní spolupráci v rámci organizace a pak hladkého průběhu našeho team buildingu v hotelu Horizont. Bylo to perfektní.
K. K., Platform Technologist - R&D SUGAR PNS


Chtěla bych Vám velmi poděkovat za potvrzení dodání cateringu vzhledem k tomu, že jsem jej objednávala až dnes ráno. Dále mám vyřídit osobní poděkování a blahopřání pana primátora za úžasný catering, který připravil hotel Voroněž na oslavu jeho narozenin. Pan primátor a všichni jeho pozvaní hosté byli nadšeni a já jsem si dovolila předat kontakt na Vás dalším zájemcům o Vaše služby. Byli jste naprosto ÚŽASNÍ. Ještě jednou moc děkuji.
K. H., asistentka primátora města Brna


Radi by sme Vám touto cestou poďakovali, že ste nám na infolinke ponúkli práve OREA Hotel Špičák, kde sme prežili veľmi pekný týždeň vďaka jeho kvalite, personálu, strave a wellnesu. Dúfam, že aj v budúcnosti dostaneme od Vás podobne dobre ponuky. Takisto ma prijemne prekvapil Váš management s blahoželaním k mojim narodeninám.
07/08 - V. S.


Dovolte, abychom jménem pořadatelů poděkovali OREA HOTELS za podporu 48. Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež – Zlín 2008. Velmi si vážíme vaší podpory projektu a důvěry, kterou jste nám svým partnerstvím projevili. Ceníme si také Vašeho času, který jste nám věnovali. Věříme, že nám zachováte přízeň i v roce 2009.
06/08 - Ing. S. Z., jednatel, Filmfest s.r.o., Zlín


Dovolte mi, abych Vám jménem příslušníků Vojenské kanceláře prezidenta republiky, Hradní stráže a Hudby Hradní stráže a Policie ČR co nejvřeleji poděkoval OREA Hotelu Bohemia za vstřícnost, poskytnuté zázemí a výtečný oběd v restauraci Vašeho hotelu a požádal Vás o vyslovení uznání a poděkování všem, kteří se na jeho přípravě podíleli. Zvláště děkujeme obsluhujícímu personálu, který zejména svým profesionálním chováním a vystupováním vytvořil příjemnou atmosféru, do které se budeme rádi vracet.
06/08 - Generálporučík Ing. F. H., náčelník Vojenské kanceláře prezidenta republiky


Děkuji za nabídku pobytu v OREA hotelech. Využili jsme s manželkou prodloužený víkend v Mariánských Lázních - hotel Bohemia a byli jsme spokojeni s kvalitním ubytováním i službami (lázeňské procedury v hotelu). Zase možná vyjedeme na podzim mimo sezonu do některého z vašich hotelů dle aktuálních nabídek. Hezký den a hodně spokojených hostů.

05/08 - Ing. A. L.


Dovolte mi jménem společnosti Vitana, a.s. touto formou poděkovat za služby poskytnuté ve Vašem hotelu při příležitosti konání obchodní konference. Čas strávený v Hotelu 9 Skal, s ochotným a profesionálním personálem, výbornou gastronomií a krásným prostředím byl příjemným zážitkem pro všechny účastníky. Děkuji za spolupráci a budu se těšit na příští návštěvu.
04/08 - L. H., assistant of sales direktor Vitana a.s., Praha 5


V lednu proběhla v hotelu OREA Vital Hotel Sklář konference, kterou jsme připravovali pro našeho klienta. Chtěl bych tímto poděkovat managementu hotelu za profesionální přístup a zajištění hladkého průběhu celé akce. Zejména děkuji panu Horkému za vstřícnost při přípravných jednáních a poskytnutí potřebné kapacity pokojů a panu Krajovanovi za perfektní zajištění celé akce po stránce provozní. Dík patří i zaměstnancům hotelu - zejména obsluze na baru a recepčním – za jejich ochotu při komunikaci s naší (někdy poněkud náročnou) klientelou.

Věříme, že v budoucnu využijeme opět služeb hotelu Sklář nebo jiného hotelu OREA.
04/08 - J. H., INSPIRA, s.r.o., Praha 4


Chtěla bych touto cestou poděkovat. Strávila jsem u Vás na Horizontu již třetí víkend. Byla jsem velmi spokojena s chováním veškerého personálu, od recepčních po pracovníky rehabilitačního centra (tam zejména v neděli byla velice příjemná slečna), ale hlavně chci poděkovat pracovníkům obsluhy v jídelně. Jelikož jsem byla již 3x u Vás, mohu srovnávat,ale ten přístup, který má, myslím, že se tak jmenuje, vedoucí pan Zdeněk a zejména ta starší paní u něj ve směně, to je přímo koncert, který mě uchvátil. Nejsou vtíraví,ale přesto jsou milí, jak jsem vysledovala, s každým člověkem něco prohodí a to takovou formou, že člověk ví, že je opečováván a je mu to příjemné. Doporučuji Vašemu vedení, aby k těmto lidem posílal ostatní na zaučení a hlavně pevně doufám, že toto složení " milých lidiček " najdu i příště. Objednávku již mám a neváhám přijet na celý týden... O Vašem hotelu chodím a básním...

Víte, jak to chodí, máme málo času , každý s ním nějak zápasí,ale říkala jsem si, že musím sednout a napsat. Cítím, že je nutné,abychom vždy ocenili toho, kdo nejenže pracuje dobře, ale ta práce ho baví a naplňuje a možná, že tím přispějeme k tomu, aby nám pak stejně dobře bylo všude a lidé se změnili a byli ok.
03/08 - B. K., Praha 5


Na počátku tohoto roku jsem s manželkou prožil několik příjemných dnů ve Vašem hotelu Monty. Dovolte mi, abych touto cestou vyslovil dík a uznání pracovníkům recepce, kteří měli na svých bedrech veškeré zařizování před i během našeho pobytu. Jejich laskavé, vstřícné a profesionální jednání budeme rádi využívat i nadále.

02/08 - T.T., Praha


Cestovní kancelář nás dovezla do Vašeho velmi krásného hotelu Horizont. Náš pobyt, i když poněkud krátký, se nám velmi líbil. Tímto bychom rádi poděkovali za ubytování, velmi dobré jídlo a přátelský personál. Rovněž týmu rehabilitačního oddělení patří náš dík za přátelskost a dobrou péči při terapiích. Můžeme tento hotel jen doporučovat dále a doufáme, že u Vás znovu strávíme svoji dovolenou. Ještě jednou srdečný dík za vše. 

02/08 - W. Krölpa / Dobian, Duryňsko


O Vánocích jsme byli 5 dní v hotelu Excelsior. Chtěla bych touto cestou pochválit všechny zaměstnance hotelu i restaurace. Rádi se k Vám zase vrátíme. S Oreou již jezdíme 20 let.
02/08 - J.O., Praha 10


... Náš pobyt v  hotelu Monty v Mariánských Lázních ne že jen splnil, ale výrazně předčil naše očekávání!!  Tím, že jsme nikdy v lázních nebyli ,tak jsme se podvědomě připravovali na jinou atmosféru,více konzervativní,komorní,anonymnější a distingovanější,před se jen ovlivněnou trošku lékařským režimem. Tím nechci říci,že jsme neměli klid,ale realita byla pro nás mnohem příjemnější. Setkali jsme se nejen s vysokou úrovní hotelových služeb,včetně speciálních lázeňských procedur , velmi profesionálním přístupem zaměstnanců, ale co nás velmi překvapilo, jejich vstřícným,milým a neškrobeným jednáním.

Zpočátku naše volba výběru zrovna pro hotel Monty,byla spíše na základě informací z nabídky webových stránek orea.cz,kde se tyto velmi podstatné detaily vyčíst nedají a jen jsme s i gratulovali,jak dobře jsme si místo,kde budeme trávit naši dovolenou vybrali.  
Mne navíc jako sportovci určarovaly možnosti jak pro regeneraci,tak i pro aktivní sportování v hotelu samotném i jeho blízkém okolí...
01/08 - David Huf  ››  Wellness víkendy s Davidem Hufem v OREA HOTEL


Pozitivních ohlasů není nikdy dost, a tak jsem se rozhodl Vám jeden zaslat. Byl jsem na školeni ve Vašem hotelu Devět skal. Pobyt se mi moc líbil a hlavně mě nadchla Milovská restaurace, kde jsem jedl. Jejímu personálu tímto ještě jednou děkuji. Děkujeme za nabídku a věřte, že, tak jako každý rok, strávíme týden na hotelu Devět Skal. Jsme doslova nadšeni přístupem zaměstnanců hotelu a cítíme se tam jako doma.

Už se moc těšíme spolu s rodinou, která s námi jezdí několik let společně. (Letos nás bude pobývat na Milovech 7 osob.)  Přeji Vám hodně spokojených zákazníků a mějte se moc hezky.

10/07 - manželé Š., Frýdek-Místek


Hotel Špičák, v rámci hotelů Orea, kde trávím již 9. rok několikaměsíční rekondiční pobyt, je neobyčejný ve srovnání s ostatními hotely na Šumavě svojí kvalitou služeb. Zejména ze strany alergologické, základní otázky let příštích ve smyslu orientace zdravotnické pozornosti, způsobuje vzorný úklid téměř prostředí bez alergenů, ve smyslu přítomnosti roztočů, domovních plísní a prachu v interiérech a na pokojích. V tomto smyslu má hotel velikou budoucnost a nemá konkurenci na celé Šumavě ve srovnání s hotely v Železné Rudě, Srní, na Modravě ani na Churáňově. Stav interiérů a pokojů v komplexu hotelů Horizont je lepší než luxusní hotely Butterfly a Crystal v Mariánských Lázních. Tyto okolnosti, vzorná kuchyně se stále vzrůstající kvalitou a rodinný přístup personálu ke klientele vytváří vhodné prostředí i pro dlouhodobou letní horskou rekreaci, která v této oblasti je úplnou novinkou, dříve se jednalo jen o krátkodobou turistiku. V poslední oblasti je pozoruhodné vytváření stálé klientely a společenské aktivity na základě seznamování rodin podnikatelů, které zde společensky se stýkají a vytváří novou společnost pro vnitrozemní rekreaci.                     
07/07 - M.M., Plzeň


Již 12 let jsme hosty hotelu Monty v Mariánských Lázních. Tenkrát však máme zvláštní důvod napsat Vám. 22. června 2007 jsme v hotelu Monty slavili naši „zlatou svatbu“ společně s 61 hosty.
Byla to skvělá oslava, za kterou bychom Vám chtěli srdečně poděkovat. Zvláště bychom chtěli vyzdvihnout paní Henriettu Filkovou, které vše dobře připravila, naše hosty mile přivítala a při delším pobytu jim rovněž zprostředkovala pocit pohody.
Byla to opravdu velmi dobře zorganizovaná oslava, která splnila všechna naše přání. I paní Lence…? (manažerka kuchyně), která se o nás velmi dobře starala bychom rádi poděkovali. Společně se svým týmem vše báječně zařídila. Jídlo bylo vynikající a připravená s velkou láskou.
Obsluha pod vedením pana Miloše…? (učeň odborné hotelové školy) byla velmi přátelská. Všem se rozzářily oči, když servírovali jídla. Také recepce pod vedením paní Zuzany si zaslouží velkou pochvalu. Byla to pro nás nezapomenutelná oslava, za kterou děkujeme celému týmu hotelu Monty.
Přejeme si, abychom ve Vašem hotelu Monty mohli strávit